Tuesday, September 19, 2006

AUGUST

ja nüüd tuleb suuur suuur paus lugemisse. (lohutage mind vahel, et küll millalgi jälle võin süü- ja ahastustundeta raamaturiiuli poole vaadata ning käsi õieli sealt ehk midagi ka võtta).

1) "Hiiob" Joseph Roth 03.08.2006
2) "Autori surm" Roland Barthes 06.08.2006
3) "Mtsenski maakonna Leedi Macbeth" Nikolai Leskov 16.08.2006
4) "Angels and Demons" Dan Brown 17.08.2006
5) "Vaseost" Bertolt Brecht 21.08.2006
6) "Une poolvend" Robert Schneider 30.08.2006
7) "Art Theory" Cynthia Freeland 12.09.2006

2 Comments:

Blogger Tõnn A. arvas...

Tere,
mu nimi on Tõnn. Ilma naljata.
Ma olen väga imestunud, nähes, kuivõrd palju te loete. Aga ometigi jääb arusaamatuks, et mis paganama Näib, nagu oleks tegu lihtsalt raamatute, mitte teoste lugemisega. Loete need läbi ning seejärel liidate kokku, rõõmustate nende hulga yle, kirjutate ajaveebi..ja kõik hakkab otsast peale! Mõttetu on lihtsalt teistele näidata, kui p a l j u te loete. Ja yldsegi, luuleraamatuid ei tohiks nende sekka lisadagi.

Sellegipoolest, minu arvates võiksite kirjutada oma elamustest, tunnetest seoses raamatutega. Väga huvitav oleks lugeda, kuidas teile yks või teine raamat meeldis. Selles leiaks ka palju rohkem äratundmisrõõmu kui pelgalt raamatute nime nägemises. Ma ei kahtlegi, et niivõrd suure lugemusega isik ebahuvitavalt kirjutaks. Kardetavasti poleks see võimalikki.

Vabandage mind, kui mingi kombel teid solvasin.

Tervitustega,
Tõnn A.

9:44 PM  
Blogger Liina arvas...

Tere!
Ei solvanud mind.
Selle blogi eesmärk ei olegi tunnetest rääkimine, selleks on teine koht ja teine aeg. Eelistan sellest rääkida inimestega reaalajas, sest see võimaldab dialoogi. Seda ajaveebi siin pean aga iseendale meenutuseks või nendele vähestele, kellega arutan, valikuvõimaluse andmiseks, millest rääkida. See siin on nimekiri. Arhiiv.
Hulk ei oma hulgalist väärtust, vaid näitab minu jaoks seda, kui palju on mul aega olnud pühenduda iseenda sees "nälga" tundvale loomale, kes vajab ja ootab.
On veel palju põhjusi, miks see nimekiri jääbki nimekirjaks.

Loodan, et Te ei pahanda selle peale.

Liina

12:03 AM  

Post a Comment

<< Home